onsdag 10. april 2013

Kapittel 2. Intro II


Alle reiser seg! Retten er nå satt. Den ærefulle Dommer DJSire prosederer. Du kan bli sittende.

Først av alt, takk for oppmerksomheten.

For å starte, så refererer jeg til en rekke tilfeller som omhandler flaking (når hun ikke holder det hun lover, for eksempel avbestiller en date), oneitis (one-it-is, at det kun er en dame i verden for deg), blandede følelser, overanalysering, "Spillet er urettferdig", horer, emosjonell tampong, "Kjapp replikk for kjapp sex/kjapp suksess, skyhet, telefon/teksting, usikkerhet, jeg har fått "Den perfekte jente", sjekkekompis, puzzywipped (en tilstand av å være der en mann har forspilt sine rettigheter, eiendeler og testikler til en kvinne som styrer hans liv), avvisning, "få meg ut av vennefella", hun sier hun har kjæreste, hvordan bli en Alfahann, uteliv og nattklubber, "Jeg er ikke hennes type ", Nice guy, hun gjør meg forvirret, mitt game med med cocky & funny mislyktes, når skal man eskalere (gå videre), kvinner på jobben,

Hold pusten, vi fortsetter: cougars/eldre kvinner, jeg mister henne, jeg har mistet henne," skylde på utseendet ", jenta mistet interesse – hun holder avstand, oppmerksomhetshorer, online dating, Orbiters (vakre kvinner har dem – guttene som streifer rundt henne i håp om å få seg noe), kjærlighet, middagsdater, gå ned i vekt og trene, bli rik og økonomisk uavhengig, bruke penger for å tiltrekke kvinner, ekteskap og samlivsbrudd, vi gikk ut og hadde det kjempefint, hun koste seg og nå vil hun ikke svare, goldiggers (kvinner som kun er ute etter penger)

Listen er ikke ferdig; Facebook, kjøpe dama en drink, hun var interessert og gav meg nummeret sitt men svarer ikke, strippere, leide interessenter, milfs, kvinner som gir datingråd, kvinner vil ha like så mye sex som menn, kvinner som sier at de vil vente med sex, tegn på interesse fra dama, vold?, vennesone-invitasjon (vi går kun ut som venner), jeg trodde hun ville ha meg men sa nei, jeg er attraktiv men får ikke dame – wtf?, hun ville ha sex  men snudde i siste sekund, bidragsgiver, hun svarer ikke på telefonene eller sms, onanering, kvinners venninner, hvordan ser jeg ut gutter?, jeg trenger noen fete klær, hva bør jeg velge?, kvelds og nattsjekking vs dagsjekking, hvordan holde på et forhold?, shit tests (når kvinnen gir aktuelle kandidater en test for å luke ut de som ikke er «verdig» og få den beste mannen), hvor treffer jeg damer?, komplimenter/imponering/gaver, jeg får ikke sex, og siste emne sex.

Jeg har sett andre tilfeller også. Jeg var en gang skyldig i dem alle. En matrixpille av den rette fargen, var det som skulle til for å komme meg ut av det.

Du må forstå en ting med en gang: Kvinner er vanskelige å forstå. De er «natural disasters». Slutt å overanalyser det som skjer. Husk at hun kanskje venter på at du skal gjøre første trekk. La oss innse det, du vil ha sex. Du ønsker å være hennes elsker. Okay. Så til helvete oppfør deg som det! Ta ansvar og gjør et trekk! Ikke vent på det «perfekte tidspunktet». Det finnes ikke et slikt tidspunkt! Lykken står den tapre bi. Ikke vær redd for å ta grep. Du vil ikke alltid vinne, men husk du har ikke shit å tape.

Det er bedre å bli avvist og ha prøvd, enn å ikke prøve og bli avvist hele tiden. Ja, jeg vet. Oddsen er ikke i din favør. Bøh!  Du må spille for å ha noen sjanse til å vinne! Med mindre du er fornøyd med å sitte på sidelinjen og å se på at alle jentene bli tatt.

Det er enkelte ting som du alltid bør gjøre uansett:

1. Hold deg i fysisk form.
2. Blir økonomisk uavhengig.
3. Sørg for å ha alternativer, flere damer å spille på.
4. Oppgrader deg selv – stil, klær, kunnskap.

Selvfølgelig vil en mannlig modell nesten aldri bekymre seg for disse problemene og alltid ha tilgang til kvinner. Men for de fleste av oss som ikke er der, er det viktig å ha en slagplan, og alltid forbedre seg.

Nå vil jeg Dommer DJSire gå igjennom og løse disse tilfellene nevnt ovenfor. Følg med i neste blogginlegg!


Ingen kommentarer: