torsdag 11. april 2013

Kapittel 1. Intro I


Jeg starter i dag denne bloggen med å introdusere denne samlingen jeg har gjort om sjekking og damer. De ulike temaene vil bli lansert etterhvert så følg med :-)

70 vanlige tilfeller i mannens verden forklart.

- En spesialrapport om det å forstå kvinner
- Unngå mange av frustrasjonene  som oppstår i omgang med damer
- For dem som ønsker å utnytte potensialet i det å være Mann

Alt fra denne samlingen er hentet fra og oversatt fra diverse forum på internet.  Jeg har lagt til det jeg selv har erfart på hvert punkt og «spicet» det litt opp. Som resultat har du fått en bombe av viktig og nyttig informasjon.

Det har ikke vært en lett vei å gå, og den tar aldri slutt, men håpet er at du tar til deg noe av det som står her og bruker det for å oppnå suksess i livet ditt. Gjøre det beste ut av det du har. Vi har alle noe som vi bør gjøre bedre. Det er det som bør være målet ditt.  Få et bra liv. Når du er lykkelig, så blir også de rundt deg lykkelig.

Jeg vil takke alle som har bidratt til at denne samlingen har blitt til. Den hadde ikke kunnet komme hvis jeg ikke hadde gått på alle sideveiene gjennom livet. Målet mitt med denne samlingen er at du skal slippe å gå i alle fellene som jeg selv har gjort. Dette gjør det lettere for deg å nyte livet ditt og at du lettere unngår å bli utnyttet av andre.
  
Ansvarsfraskrivelse

Med å lese kapitlene i denne spesialrapporten fraskriver du forfatteren alt ansvar han måtte ha for at du rotet det til. Altså på Norsk: du er selv ansvarlig for din egen oppførsel og dine egne handlinger, og jeg forventer at du oppfører deg ordentlig!

Følg med i dagene som kommer slik at du får med deg godbitene! Husk bloggen leses fra topp til bunn, kronologisk.